Mark Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 (redigerad) Sheathe your sword, draw your deck, and get ready for Hearthstone - the fast paced strategy card game that's easy to learn and massively fun. Start a free game on Battle.net and play your cards to sling spells, summon creatures, and command the heroes of Warcraft in duels of epic strategy. _________________________________________________________________________________________________________________________________ Jag vet inte hur stort intresset är för Hearthstone på forumet, men med tanke på responsen jag fick i min statusuppdatering så kanske det är lika bra att göra en tråd! Hearthstone är Blizzards nya free-to-play(!) spel som är en slags nerdummad version av Magic: The Gathering. Man kan köpa kort för riktiga pengar, men det behövs absolut inte. Just nu finns det 9 klasser: Druid, Hunter, Mage, Paladin, Priest, Rogue, Shaman, Warlock, Warrior. Beroende på vilken klass man spelar så kan man använda olika kort som bara just den klassen kan använda. Spelet är i CLOSED BETA, så om ni är sugna på att börja spela så signa upp på Battle.net. Eller håll utkik efter olika giveaways! Jag skulle dock gissa på att spelet hamnar i Open Beta efter Blizzcon, som är 8-9 November, och de lär säkert annonsera ett releasedatum då också. Redigerad 22 oktober, 2013 av Mark 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 När fixar du en nyckel åt mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 När fixar du en nyckel åt mig då? Är med i typ 5 giveaways, med lite tur så. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Bra, nu kan jag +1'a dig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Jag väntar ivrigt på min betanyckel. Om någon har en över skulle jag inte tacka nej till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Väntar på en key, hoppas inte för mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2013 Skulle kunna döda för en nyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2013 Ni har fått en beta-key ifall ni bokat en biljett till Dreamhack Winter btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2013 Akta er för Lightwells. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 "men vad gör han...." "...... ÅH GUD " Asså den där reaktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2013 Men helvete.. Hade visst fått beta-key redan 8.e oktober, men hade inte kollat den mailen.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2013 (redigerad) Men helvete.. Hade visst fått beta-key redan 8.e oktober, men hade inte kollat den mailen.. Grattis! Lira någon gång? Pava#2319 Vi är visst redan vänner. Redigerad 26 oktober, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2013 HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2013 (redigerad) Alla som är med i Battle.net Client Betan kommer få en nyckel, just sayin'. Dessutom kommer spelet gå ut i öppen beta inom en månad. Redigerad 15 november, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2013 Nya "Unleash the Hounds" är rätt galen.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2013 Fick en betakey för några dagar sen och jag har lirat Mage mest än så länge. Sjukt roligt spel när man väntar på saker ska hända, typ att en polare ska komma eller någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Alla som är med i Battle.net Client Betan kommer få en nyckel, just sayin'. Dessutom kommer spelet gå ut i öppen beta inom en månad. Haha, en månad, en månad.. Reset med rankerna idag för övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Haha, en månad, en månad.. Reset med rankerna idag för övrigt! Blizzard är ju som de är . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2014 Blizzard är ju som de är . Ja, dem är ju det. Verkar som det är Open beta nu dock, tankar man hem Blizzard klienten så finns spelet där för alla. Jag fick just min fjärde legendary, nämligen King Mukla. Hur många legendarys har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts